Do naszej redakcji zgłosili się klienci firmy internetowej, która zajmuje się pośrednictwem przy zamawianiu kuriera. Klienci twierdzą, że problem pojawia się w momencie, kiedy wysyłana jest przesyłka za pobraniem. Przesyłki są dostarczane, ale pieniądze z pobrania nie trafiają do poszkodowanych

 

Pan Piotr Śmiechowicz ze Zgierza prowadzi firmę. Skorzystał z portalu internetowego, który pośredniczy w zamawianiu kuriera. Od kilku miesięcy czeka na zwrot pieniędzy za przesyłkę- 355 złotych.

- Przede wszystkim nie wysyłamy paczek za pobraniem do naszych klientów, a zdarzyło się po raz pierwszy wysłać za pobraniem i okazało się, że kwota którą mieliśmy otrzymać nie trafiła do nas, trwa to już 3 miesiące – mówi Piotr Śmiechowicz, który czuje się oszukany przez pośrednika kurierskiego.

 

 

 

Źródło i więcej:

http://www.interwencja.polsatnews.pl/Interwencja__Oficjalna_Strona_Internetowa_Programu_INTERWENCJA,5781/Archiwum,5794/News,6271/index.html#1560031