MISZMASZ TWOJA GAZETA

PORTAL DLA DŁUŻNIKÓW, WIERZYCIELI, KOMORNIKÓW, SĘDZIÓW I PRAWNIKÓW
Dziś jest:  czwartek 28 marca 2024r.

PRZEGLĄD PRASY

  • Miszmasz - Czarny Piar
  • Miszmasz - Czarny Piar
  • Miszmasz - Czarny Piar
  • Miszmasz - Czarny Piar
  • Miszmasz - Czarny Piar

"Czy Getin Bank pomagał importerom oszukiwać Skarb Państwa?" ,
"Rzecznik zaniemówił"

Rzecznik prasowy Getin Noble Banku do dzisiaj nie odpowiedział nam na dwa zadane pytania:

- Czy Getin Noble Bank SA, następca prawny Getin Banku, też "ułatwia"  importerom życie?
- Jak oceni Pan (Bank) umowy kredytowe sporządzone przez Getin Bank?  (dotyczy niepodawnia rzeczywistej kwoty zakupu).

 

Nadal nie mamy żalu do rzecznika, gdyż jak wcześniej napisaliśmy:  "Zdajemy sobie sprawę z tego, że nie możemy mieć pretensji do rzecznika, że ten długo myśli nad odpowiedzią. Pytania do łatwych przecież nie należą.
Można wręcz twierdzić,  iż są tak trudne, że odpowiedzieć na nie nie sposób".

Wydaje się, że w zastępstwie, sprawę jednak postanowił wyjaśnić nam doradca klienta Getin Noble Banku - Roman Kościan z Mrągowa.
W pierwszym mailu napisał:

"Wielka Księga Mądrości Demoludowych:
Księga I
Dział II
Rozdział XXII
Art. 55.

1. Jak już wziąłeś kredyt i coś jest nie tak, to zawsze winien jest bank ,

2. Biedny klient zawsze niewinny .

tako rzecze  - Zulu-gula".

W drugim, sprawę nakreślił już bardziej konkretnie.  Napisał między innymi:

- "Oszustwo" i "bank" dobrze brzmią użyte w jednym zdaniu

-  Nie zdobywaj wiedzy na temat na który piszesz - po co? "


Pierwszej odpowiedzi nie można  zaliczyć nawet do tych: "nie na temat".
Raczej do... . OK - był piątek, koniec tygodnia,  przemęczenie,... .
Można by to tak jakoś próbować wyjaśnić.  Ale drugiej? Żeby tak wprost napisać (będąc pracownikiem banku), że dobrze brzmi: bank i szust? I jeszcze zachęcać nas do pisania bez sprawdzania faktów!?

Niezły ten bank - "Bank Twoich Oszczędności" (slogan banku).
Instytucja zaufania publicznego.
Na bank, to można stwierdzić, że na pewno - bank niekonwencjonalnych czy wręcz pionierskich rozwiązań i działań: umowy kredytowe oderwane od rzeczywistości, rzecznik  prasowy udzielający odpowiedzi przez kilka miesięcy, reklamy wprowadzające w błąd ( "Getin Noble Bank wprowadzał w błąd klientów  i został za to ukarany" )  czy wreszcie doradca klienta, który... .
Dobra - nie czepiajmy się doradcy... był piątek.



Ludwika Stas

 

miszmasz-menu-module

NA SKRÓTY